Musical for all

De Cammeleur Dongen

Tijd:

20.00 uur

Dames en heren, jongens en meisjes,

Maak je klaar voor een avond vol magie en muzikale pracht! Het is ons een groot genoegen om jullie uit te nodigen voor een adembenemend harmonieconcert, waarin we de betoverende wereld van musicalmelodieën tot leven zullen brengen. Zet je schrap voor een avondvullende uitvoering waarin muziek, zang en dans samensmelten tot een onvergetelijke ervaring.

Onze enthousiaste muzikanten hebben de mooiste musicalklassiekers voor u voorbereid, en de sprankelende dansers en danseressen staan te trappelen om hun elegantie en energie op het podium te tonen. Van de magische klanken van “Frozen” tot de opzwepende ritmes van “Mamma Mia!”, dit concert belooft een feest voor de zintuigen te worden.

Of je nu een doorgewinterde musical fan bent of gewoon op zoek bent naar een avond vol plezier en vermaak, dit concert mag je niet missen! Kom genieten van de harmonieuze klanken en de hartverwarmende dansen die je gegarandeerd een grote glimlach zullen bezorgen.

Deze avond wordt ons middenorkest bijgestaan door Theaterschool PicoBello en L-Joy Dancefactory.

Dus, trek je mooiste outfit aan, neem je geliefden mee en kom naar theater De Cammeleur op zaterdag 16 november 2024 voor een avond die je nog lang zal bijblijven. Wij kijken ernaar uit om samen met jullie een fantastische muzikale reis te maken!

Met muzikale groet,

Middenorkest van de Koninklijke Muziekvereniging Dongen

musical for all

Kaarten voor dit concert zijn verkrijgbaar via de volgende link:

Musical for all – Koninklijke Muziekvereniging Dongen – De Cammeleur

Entree €8,- (excl. consumptie)

Laatste agenda items